Opća pitanja
Vaš DreamShop račun
Na stranici DreamShop.hr možete kupovati kao GOST ili kao REGISTRIRANI kupac.
Registracija je vrlo jednostavna. Od Vas ćemo zatražiti samo podatke potrebne za olakšavanje postupka kupnje.
U obrascu za registraciju vidjet ćete primjere ispunjavanja koji Vam mogu pomoći da unesete neke podatke, kao što je broj telefona.
Informacije o narudžbi uvijek će Vam biti dostupne na Vašem računu ako ste registrirani kupac ili preko poveznice koju ćemo Vam poslati u poruci e-pošte s potvrdom o kupnji ako kupujete kao gost.
Izmjene narudžbe
Kada dovršite kupnju, poslat ćemo Vam poruku e-pošte s potvrdom i pojedinostima kupnje.
Podsjećamo Vas da nećete moći otkazati i promijeniti svoju narudžbu ako je ona u tom trenutku već u naprednoj fazi pripreme.
Košarica za kupnju
Putem košarice za kupnju možete pregledati sadržaj kupnje te izmijeniti ili izbrisati broj komada proizvoda iz svoje narudžbe.
Napominjemo da ne možemo jamčiti dostupnost zaliha proizvoda koji se nalaze u Vašoj košarici. Zbog toga, ako se neki od njih rasproda, obavijestit ćemo Vas o tome u istom odjeljku.
Lista želja
Na LISTU ŽELJA možete spremiti artikle koji Vam se najviše sviđaju kako bi Vam uvijek bili pri ruci.
Uporaba je vrlo jednostavna: svaki put kada kliknete na simbol za WISHLIST, dodat ćete taj artikl na svoj popis. Možete ukloniti artikle kada god želite tako da uredite popis želja. Kako biste izvršili kupnju, morate kliknuti na proizvod i nastaviti s uobičajenim koracima. Darovne kartice ne mogu se dodati.
Kako bismo jamčili ispravno funkcioniranje Vaše LISTE ŽELJA, dopušteno je spremanje najviše 100 proizvoda.
Imajte na umu da se možete koristiti popisom želja (WISHLIST) samo ako ste registrirani kupac i da se dodavanjem na popis želja proizvod ne rezervira.
Promjene cijene
Svi naši artikli imaju jednake cijene u fizičkim trgovinama i na mrežnoj stranici.
Ako dođe do razlike između cijena naznačenih na mrežnoj stranici i onih na etiketama proizvoda, ispravna je cijena ona koja je vidljiva u trenutku kupnje.
Napominjemo da ne vršimo prilagodbe cijena proizvoda čiji je prvotni iznos promijenjen zbog sniženja.
Proizvodi
Dostupnost
Na stranici DreamShop.hr možete vidjeti novosti svakog tjedna, kao i u našim trgovinama.
Kada se neki artikl rasproda, što prije ćemo obnoviti njegovu zalihu. Ako ga više nema na zalihi, uklonit ćemo ga s web-stranica.
Veličine
Da biste lakše odredili svoju veličinu, na raspolaganju Vam je mogućnost „Tablica veličina”, odnosno smjernice koje će Vam preporučiti najbolju veličinu za Vas. Ako ta mogućnost nije dostupna za proizvod koji Vas zanima, možete pogledati naš vodič kroz veličine.
Plaćanje
Načini plaćanja
Raspolažemo sljedećim načinima plaćanja:
Pouzeće
Internet bankarstvo
Maestro
Mastercard
Visa
American Express
Diners Club, Cirrus
JCB
Google Pay
PayPal
Iako koristimo lokalnu valutu, imajte na umu da Vaša banka može primijeniti dodatnu naknadu na ukupan iznos Vaše narudžbe zbog mijenjanja novca.
Također, prijevare shvaćamo vrlo ozbiljno, tako da svi korisnici kreditnih i debitnih kartica podliježu provjeri valjanosti i autorizaciji od strane nas i izdavatelja kartice.
Da biste dodali podatke o svojoj kartici, samo se prijavite na svoj račun i kliknite na “Metode plaćanja”. Tamo možete dodati podatke o plaćanju i spremiti ih na svoj račun. Kada platite svoju narudžbu, možete odabrati jedan od spremljenih načina plaćanja kako biste platili narudžbu.
Ako ne želite spremiti podatke o plaćanju na svoj račun, možete ih unijeti i kada dođete na stranicu naplate. Ako u računu nema podataka o plaćanju, od vas će se tražiti da ih unesete kada kliknete gumb “Naručite”.
Vrijeme naplate
Vaša kupnja naplaćuje se u trenutku zaprimanja Vaše narudžbe.
Neke banke mogu prikazati predautorizaciju, a stvarnu naplatu izvršiti naknadno. Taj će se iznos automatski deblokirati. Ako se to ne dogodi, preporučujemo Vam da se obratite svojoj banci kako bi ubrzala deblokiranje predautorizacije.
Sigurna kupnja
Sigurnost podataka koje kupci šalju preko stranice DreamShop.hr jedan je od naših najvažnijih prioriteta.
Na stranici DreamShop.hr ulažemo mnogo sredstava i koristimo se najnovijim dostupnim tehnologijama kako bi se Vaši podaci obrađivali u sigurnom okruženju.
Naša platforma za elektroničku trgovinu uzima u obzir različite certifikate dobre prakse u upravljanju podacima i njihovoj sigurnosti te je usklađena sa standardima za sigurnost podataka za industriju plaćanja karticama čime se jamči da djelujemo u skladu s preporukama i najzahtjevnijim standardima kako bismo Vam omogućili kupnju u privatnom, integriranom i sigurnom okruženju.
Faktura za tvrtku
Ako kupujete kao tvrtka, samo odaberite mogućnost „pravna osoba” u odjeljku osobnih podataka i unesite tražene podatke u porezne svrhe.
Dostava
Način dostave i troškovi
Mogućnosti dostave ovise o adresi isporuke, vremenu u kojem ste ostvarili kupnju i dostupnosti proizvoda.
U trenutku obrade Vaše kupnje, prikazat će se dostupni načini dostave, trošak i datum dostave Vaše narudžbe.
Mogućnosti dostave
Preuzimanje u trgovini DreamShop – BESPLATNO
Na adresi Stiglicheva 29, 52100 Pula – ODMAH.
Podsjećamo da osoba koja dođe preuzeti narudžbu mora predočiti osobnu iskaznicu, bez obzira na to je li riječ o kupcu ili drugoj osobi koja umjesto njega preuzima narudžbu. Također, osoba koja preuzima narudžbu mora biti navedena na samoj narudžbi te treba donijeti potvrdu o narudžbi.
Dostava na kućnu adresu:
– Standardna dostava – 35,00 Kn / BESPLATNO (Narudžbe preko 299 Kn)
Rok za dostavu može varirati između 3-5 radnih dana, ovisno o adresi dostave.
– Brza dostava – 100,00 Kn
Rok za isporuku može varirati između 1-2 radnih dana.
Prethodno navedeni rokovi isporuke produžit će se u slučaju otoka i udaljenih područja.
Imajte na umu da se dostave vrše samo radnim danom.
Status narudžbe
Primat ćete ažuriranja stanja narudžbe e-poštom.
Možete pristupiti tim podacima i u odjeljku „Moj račun”. Ako niste registrirani, kontaktirajte našu Službu za korisnike.
Ograničenja
Nastojimo riješiti sve detalje putem stranice DreamShop.hr. Ako postoji neko ograničenje za dostavu na Vašu adresu, vidjet ćete to u trenutku kupnje.
Podijeljene narudžbe
Proizvodi iz Vaše narudžbe mogu biti poslani iz različitih distribucijskih centara. Ako se to dogodi, e-poštom ćemo Vas obavijestiti koji će se artikli isporučiti u kojoj dostavi.
Zamjene i povrati
Kako izvršiti povrat
Imate 14 dana od datuma slanja da izvršite povrat proizvoda kupljenih putem stranice DreamShop.hr.
Postoje sljedeće mogućnosti povrata robe:
U trgovini DreamShop
Ponesite naručeni proizvod i račun u papirnatom ili elektroničkom obliku u bilo koju trgovinu DreamShop u zemlji/regiji u kojoj ste izvršili kupnju. Imajte na umu da povrat novca neće odmah biti napravljen, već u roku od 14 dana od datuma zaprimanja povrata. Naše osoblje u trgovini nije u mogućnosti napraviti povrat novca za narudžbe kupljene putem stranice DreamShop.hr.
Na kućnoj adresi
Kontaktirajte našu Službu za korisnike kako biste zatražili povrat.
Poslat ćemo prijevoznika koji će preuzeti Vaš paket za povrat na adresi koju odaberete. Imajte na umu da se ova usluga naplaćuje 40 Kn. Ako ne želite koristiti našu uslugu prikupa, možete nam sami poslati artikle (na vlastiti trošak) na adresu: DreamShop (Odjel korisničke službe), Stiglicheva 29, 52100 Pula, Hrvatska.
Više informacija o Politici zamjena i povrata ili o pravu odustajanja možete pronaći u našim Uvjetima kupnje.
Kako izvršiti zamjenu
Imate 14 dana od datuma slanja da izvršite zamjenu proizvoda kupljenih putem stranice DreamShop.hr.
Zamjena proizvoda putem stranice DreamShop.hr vrlo je jednostavna. Samo morate kontaktirati našu Službu za korisnike, navesti artikl koji želite vratiti i veličinu za koju ga želite zamijeniti.
Više informacija o Politici zamjena i povrata ili o pravu odustajanja možete pronaći u našim Uvjetima kupnje.
Povrat novca
Povrat novca izvršit će se načinom plaćanja upotrijebljenim prilikom kupnje;
Primit ćete poruku e-pošte s potvrdom o povratu nakon što se izvrši.
Ako je prošlo više od 14 dana, a iznos povrata nije primljen na račun, predočite ovu potvrdu u svojoj banci kako bi Vam pomogli ubrzati postupak.